Ozbead ac olmasından ziyade kan şekeri düştüğü için uyanamazmış uyurmuş benim komşumda sizin gibi doğumdan sonra sütü gelmemiş bebek 6-7 saat uyuyodu doktora götürdük açlıktan şekeri düşermiş normal olarakta hali kalmaz uyanamazmış burnunu sıkın ayak altına parmağınızla vurun diyor doktorlar