Buse_2777 MMad benmde 2 hafta snra olucakv37+1 de stres korku heyecan panik hepsi bir arada, inşallah bizde sağlikli bir şekilde girip çıkarkz☺
MMad Cvznrrr yok su torbası gibi ib şry koydular onu da uyuşukluk geçince aldılar ameliyatta biraz bastırıyorlar ama anlık yani çok düşünmeyin geçiyor hepsi çok zor değil☺️
Kubra55565 Ozlm_31 Siz de bendensiniz🥹Panik atak hastalığım var benim de ve ilk gebeliğim aşırı şekilde korkuyorum ama inşAllah hiç korktuğumuz gibi olmayacak Rabbim bize yardım eder🤲🏻
Ozlm_31 Kubra55565 Amin inşallah öyle olur da insanın elinde degl ben panik atak gelince nabzim düşüyor kulaklarım doluyor nasl olck bilmiyorum