Merhaba arkadaşlar bugün kızımla kavuştuk spinal sezaryen oldum iğne acıtmıyor gerçekten el üstündeki damar yolu daha çok acıyor 🙈 çekiştirmeler vs hissediliyor ama dişçide dişinizin uyuşması ama dokunmaları hissetme gibi hafif bi baskı da oluyor ama gerçekten her şeye değiyor 5 dkda doğdu sonra biraz başım ağrıdı ovmalarıjı rica ettim sıkıldım biraz çekiştirmeden ama 10 dkda o da bitti odaya geldim regl ağrısı gibi ağrılar oldu ilk yürüme de zor değildi şimdi oturup kalkıyorum bebeğim de şükür iyi merak ettilerinizi cevaplayabilirim 😍♥️♥️