19 haftalık gebeyim ama göğüs hassasiyeti haricinde bir belirti yok daha önceki haftalarda adet ağrısına benzer bel kasık ağrım oluyordu ama geçti o da ve hala belirgin bir şekilde bebek hareketleri hissetmiyorum iki hafta sonra detaylıya randevum var ama içim içimi yiyor sizde nasıl durumlar arkadaşlar ?