Bacikolar 40. Haftadan merhaba. Bugün kontrole gittim ve doktorum bana alttan muayenede sıvazlama yaptı. Ağrılı bir işlemdi ama kısa sürdü. İnternette bu işlemle ilgili çok bilgi bulamadım size de yapıldı mı acaba? Doktor parmaklarıyla yaptı ama çatı muayenesi değildi sanırım. Bu işlem sayesinde de yarın akşama kadar doğurursun dedi🤓 var mı bilgisi olan??