Hayrisko Benimde hamillegin başından beri idrarada protein vardı tansiyon hep normaldi bugün 13.9 cikti doktor gebelik zehirlenmesi olabikir dedi bende kokruyirum nasıl duzelirmi acaba
Melike_02 Hayrisko hiçbir bilgim yok İnan ki. Ama iyi bir şey olmadığını bilmiyorum. Peşini bırakma sık sık kontrole git
Nsmanamak Hayrisko hersey etkılıyo yemek ozellıkle benım stresten cıkıyor ama şu donemde elımde degıl malesef