Melike_02 bence bekleme gıt hemen cok onemli ablamdada gebelık tansıyonu cıktı bı anda hemde 32. Haftada aldılar bebegı protein vardı ıdrarda gebelık zehırlenmesı gbı şişti özellıkle goz kapakları şişmesıne ayakların şişmesıne tansıyonuna dıkkat et ben oyuzden sureklı ablamdan dolayı korkuyorum bendede tansıyon var ve ustelık daha 17. Haftadayım sureklı takıpteyım ama onemli duzeyı varmı bu tahlılın okadarını bılmıyorum ama yınede onemli sor bısey olsun olmasın ben hep soruyorum