Handehakan 13. Haftada ıkili tarama testi yaptırdım. Cuma günüydü doktorum baktı cumaya gitmiş bu çocuk dedi. :)) aaa erkek ozaman dedim😀 biz baktırmadan önce kagıda yazmasını ıstemıstık partı yaparız ogrenırız diye. O nedenle doktor bize o an cınsıyetı soylemedı ama ipucu vermıs oldu kagıda yazdıktan sonra net mi diye sordum hiç şüphenız olmasın partınizi yapın net dedi. Partıde arkadaşlar kağıdı açıp sisi bıze verdiler ve mavi sis yandı😀 suan 31 haftalık hamıleyım ve ¾ doktora göründüm hâlâ erkek dıyorlar 😀😀😀