Handehakan Aşırı inatçı bebeğim var 3, 4 günde bi gittim kontrole cinsiyet için. Bir oğlum var doktorum dönmüyor ama görebildiğim kadarıyla erkek gibi çıkıntısı var dedi. Sonrasında doktora gitmedim daha haftaya detaylım var doktorumun pipi diye gösterdiği kordon çıkarsa cidden büyük şok yaşarım 😅 hep alıştırdım 2 erkeğe . Ve bence detaylıyı bekleyin, ilk oğlumda doktorumun dediği gibi erkek kaldı değişmedi ama bu sene ki bebekler fake atıyor