Ebre
Bahar35 emre beye giden tanıdığım da var memnun kaldı baya.ben gittim muayeneye emre beye.bende polikistik over sendromu vardı.hamile kalmadan önce gitmiştim .Instagram'da baya iyi bir doktor gibi gözüküyordu gayet guleryuzlu filan.neyse bana baya suratı asık gibi geldi .inandiramadim birde polikistik over sendromu olduğuna 😁 ultrasonda gördüğü halde sende yok dedi.ustune ben 6 ayda bir regli oluyordum kontrol hapı kullanmadan önce dediğimde .o zaman senin hamile kalmanın imkansız gibi bir cümle kurmuştu.baya moralimi bozdu o gün bende emre beye birdaha gitmedim.kasik agrilarim olunca yakın diye yine can hastahanesine gittim Cenk beye söyledim emre bey bu testi yaptı sen hasta değilsin falan dedi diye.yok olmaz öyle şey sana şu bu testleri yapmadan nasıl sen hasta değilsin der.sana yaptığı test ile senin hasta olup olmadığın anlaşılmaz filan dedi hatta.baslayacaktim tedaviye Cenk beyde .o gün gebe olduğumu öğrendim 😊 yani kısaca ben memnun kalmadim pek emre beyden ama giden bir tanıdığım var o memnun kaldı.sizin kararıniz 😊