Deryasamet Kesinlikle hayır emin olun Ben Devlet Hastanesi'nin daha rahat ediyorum Özele de gidiyordum iyi bir doktor olduktan sonra bunun özelliği Devleti olmuyor ya işim parasında değilim ama devlet takip ettiğinde daha rahat oluyor özeller genelde Sezeryandan yanalar diyorum ya Herkesin kendi tercihi bu işin parasında değilim Ben devletteki doktoruna çok memnunum doğumhanesi güzel sezeryan olduğun zaman kaldın Odalar güzel ebeler çok iyi gittiğim hastanede gebe Okulu bile var suda doğum Var ya herkesin kendi tercihi ama