Afra1998 taazeannee doğum yapmadım ama muayeneye gitmiştim afedersiniz köpek gibi davranıyorlar insana
Sevgisss taazeannee bende orada doğum yapıcam inşallah aralıkta ezgi ere gidiyorum şurada bekleyeyim bende merak ediyorum 🌺
Askeryareni taazeannee benim en yakın arkadasım doğum yaptı cok güzel ilgilenmişler aynı özel hastane gibi dedi bana bende orda olsam tuzla devlettde yapcaktım maaşım degilim ☺️ ama arkadasım çok memnun du
taazeannee Afra1998 ben buradan gebelik egitimi aldim muayeneye de gittim iyiydi dogum icinde kararsizim gidip gitmemekte ama egitime gittigim ebelere ne zaman mesaj atsam cevapliyorlar hic ters teptiklerini gormedim
Seniz6774 Afra1998 sonuna kadar katılıyorum size . Midem bulanıyor ilaçları kullanamıyorum diye doktor resmen kovdu beni . Ben seni burda takip edemem istanbulda tek hastane burası değil diyip diğer hastaneleri saydı bana .
taazeannee Sevgisss sanirim kimse dogurmamis dogurunca ben seni bilgilendiririm 😅🌸 bende bir ara meral hanima gidiyordum sonra baska hastaneye gitmeye basladim kendisi de hamileydi izne cikmistir bile muhtemelen
Sevgisss taazeannee kaç haftalıksınız 😂 ayy benden önce doğurursanız postunuzu unutmayın buraya yazın lütfen 😂
taazeannee Sevgisss 39+3 🤭 unutmam yazarim insallah hatta insallah yazabilecegim guzel bi dogum hikayem olur da yazarim buraya 😅🤲🏻
Sevgisss taazeannee inşallah sağlık sıhhatle kucağınıza almak nasip olsun normal mi bekliyorsunuz bildiklerimi aktarayım en azından diye soruyorum ☺️
taazeannee Sevgisss evett normal bekliyorum insallah yapabilirsem eger suan biraz bel agrim var ara ara da kasilmalarim insallah bu gece giderek artar yarin dogurmus olurum😅🙈
Sevgisss taazeannee tamda bunun için sordum tuzlada normal doğum olmayacağını söylediler bir ablam var doğumu başlamış gitmiş almamışlar bende doktoruma sorduğumda şaka mı yaptı bilmiyorum ama biz burda normal yaptırmıyoruz dedi 🤷♀️
taazeannee Sevgisss egitim veren ebeler normal dogum oldugunu soylediler ama ve ben bugun sancim tutunca gelsem gece dogumhane acik mi dedim evet acik dedi ebe 🤔
Sevgisss taazeannee o zaman aradaki fark orada takip edilip edilmemek bende geçen gittiğimde ebe hep aynı doktora gelmeye çalış aksatmaki doğumun burda olsun dedi demekki bununla alakalı 🙄
taazeannee Sevgisss bu sabah tuzlaya gittim bebegimin suyu az suni sanci veririm bebek kaldiramaz sezaryen gerekebilir yogun bakima alinir denilerek baska hastaneye gonderildim sevk edin diyorum onu da yapmiyorlar tek sebebi de 28.haftadan sonra oraya gitmemem
Sevgisss taazeannee bahsettiğim buydu işte neden ama ya şimdi bende gitmesem benide mi almayacak riske atmayın araştırma hastanesine gidin hemen sağlıkla kucağınıza alın inşallah