Burcu__0506 dnzasl benim 2 tane çocugum var canım kızıma adetim bittikten hemen sonra kalmıştım oglumda da korunmadık ozaman hemen kalmışım 2 çocugumda hemen oldu ama şimdi yeni denemeye başladık bakalım ne olacak
Sermec27 dnzasl bende 3 bebeğimi kaybettim canım en son 3 ay önce kürtaj oldum yani iki kürtajım bir ölü doğumum var ilk oğlumu maalesef kaybettim nasibimiz böyleymiş vardır rabbimin bir bildiği canım inşallah 25 Ekim’de ikimizde hayırlı haberler alırız 🤲🥰
dnzasl Sermec27 Allah sabır versin.😞Rabbim bundan sonra sevindirsin inşallah 🤲🏻 Hepimize güzel haberler gelsin bu ay.🌸🌺
Basakug dnzasl benim de bat 24 şimdi sen böyle diyince bi korktum yarın sabah erken test yapacaktım 2 gün daha mı beklesem 🥲
dnzasl Basakug ben pişman oldum bugün gün boyu moralim bozuktu.Son testimi de kullandım. Artık gecikmeye kadar bekleyeceğim.İnşallah sizin pozitiftir 🌼
Basakug dnzasl ben olmazsa önümüzdeki ay test falan almıcam zaten bekleye bekleye bat geliyor gecikirse gider hastanede kan veririm test olayından çok sıkıldım 😅
Meryemim_ Burcu__0506 5-6 ekim yumurtlama 7-8catlma gunleri de degerlendirdik yahu neden olmadi anlamis degilimki
Zmra-13 Meryemim_ Benimde 23 dü ilk gün bi yaptım böyle çıktı ikinci çizgi silik bide dün yaptım hemen beş dakika sonra yine böyle silik çıktı bugün doktora gittim rahim duvarın kalınlaşmış erken olduğu için jeseyi göremeyiz ama var muhtemelen dedi yarın sonuçlarda belli olcak
Meryemim_ Burcu__0506 elimde 1tane daha var sabah erkenden yapayimmi?yoksa 23mu yaoayim bilemiyorum test oldugu zaman da dayanamayip yapiyorum
Buseemm Burcu__0506 bende cooook coook kararsizlikla tetlerin icinde boguluyorum bat 23 😂 bir cikiyor bir çıkmıyor ne yapacahimi sasirdim