Burcu__0506 dnzasl gerçekten öyle testlere öyle para verdm ki bu ay inanamazsınız hele dün bi erken genelik testini 200 e aldım
dnzasl Burcu__0506 evet o çok zamlanmış ya .Ovulasyon testi , gebelik testi , erken gebelik testi derken battık 😄 eşim evde testleri saklıyor artık durup durup yapıyorum diye 😄
Basakug dnzasl ben olmazsa önümüzdeki ay test falan almıcam zaten bekleye bekleye bat geliyor gecikirse gider hastanede kan veririm test olayından çok sıkıldım 😅
Aysem2 dnzasl canım benimde bat30 dün kan verdim dayanamadım negatif çıktı inş ikimizin ve isteyen herkesin bu ay hayırlı haberlerini alırız sen nasıl değerlendirdin bu ayı 🥰
dnzasl Aysem2 inşallah ben her ay negatif gördüğüm için bu ay bu sefer her gün değerlendirdim bir umut. Yumurtlama öncesi ,yumurtlama ,çatlama sonrası 3 gün. toplam 5 gün değerlendirdim bakalım inşallah artık tutmuştur 🤲🏻
Sermec27 dnzasl benimde 24 Ekim ama erken test yapmayı düşünmüyorum adet olmazsam 25 Ekim’de test yapmayı düşünüyorum ikinci oğlumu da 25 Ekim’de ogrenmistim 🥰
dnzasl Sermec27 ay hadi inşallah çok güzel süpriz olur.Bende ilk bebeğimi kaybetmeseydim 25 ekimde doğacaktı 🙁. İnşallah bana da rabbim sağlıklı bebiş haberi nasip eder bu tarihte 🤲🏻
Burcu__0506 dnzasl Benim eşimde Asker 20 gün izne geldi ozaman değerlendirdik ama yumurtlama çatlama filan onlara göre ilişkiye girmedim
Sermec27 dnzasl bende 3 bebeğimi kaybettim canım en son 3 ay önce kürtaj oldum yani iki kürtajım bir ölü doğumum var ilk oğlumu maalesef kaybettim nasibimiz böyleymiş vardır rabbimin bir bildiği canım inşallah 25 Ekim’de ikimizde hayırlı haberler alırız 🤲🥰
dnzasl Burcu__0506 ilk gebeliğimde ben de hiç takip etmemiştim.Bilmiyorum bile ovulasyon takibini.Nasip oldu . şimdi aylardır takip ediyorum hiç hareket yok .hatta kürtaj sonrası 2 ay hiç yumurtlama bile göremedim.
Burcu__0506 dnzasl benim 2 tane çocugum var canım kızıma adetim bittikten hemen sonra kalmıştım oglumda da korunmadık ozaman hemen kalmışım 2 çocugumda hemen oldu ama şimdi yeni denemeye başladık bakalım ne olacak