21+5 im ikinci hamilelegim 16 haftadan beri hissediyorum suan baya artık saga sola dayanıyo dışardan belli oluyor benim karnımla ilgili sanırım ilk kızımda da öyleydi bu gebeliğim göbeğimde bebek daha sivri yanlarım belim çok ağrıyor çekiyorlar sanki patlayacak gibiyim ilk kızımda hiç böyle degildim her gebelik farklı oluyor gerçekten