ug_fa-3diplomalianne Merhaba güzel anneler biz bugün itibariyle 21 haftalık olduk kimler bizimle aynı hafta da şubat anneleri ses versin bakalım nasılsınız iyi misiniz nasıl gidiyor bu kötü günlerde biraz olsun moral olsun hepimize ❤️ hepinize sağlıklı günler dilerim
Bebisbg34 ug_fa-3diplomalianne 19 haftayim ama kacıncı haftadaa hissettiniz bebişinizii banada bilgi verir misiniz ılk gebeliğim endişeliyim ve hıssedemiyorum bı ara hissettm ama daha yok vee göbeğimde büyümüyor hiç
1MutluAnne11 ug_fa-3diplomalianne bende bugün 21+3 olduğumu öğrendim normalde 19+2 takip ediyordum doktorum satı mı düzenledi ultrason ölçümüne göre başına gelen varmı kilo verip aldım toplamda 6 kilo almış oldum :)
Mavi_rella ug_fa-3diplomalianne 21+1 haftalığız bizde. Hareketlerini hissediyorum öyle güzel ki. Çok şükür ama bu aralar çok sık tuvalete çıkmaya başladım 😂
ug_fa-3diplomalianne Yasemin_0435 ben 2 3 kilo falan almışım ama ilk haftalar vermiştim yeni yeni aldım
Pelinpelin Yasemin_0435 ben de aynıyım 20+4 ,ilk aylarımda 6kilo vermiştim şuan 4 ünü aldım henüz ama zaten kilolu gebe kaldığım için iyi oldu diyebilirim ,bakalım ilerleyen haftalarda ne olacak
Ayssee__ Eslemim34 ne bulduysam yedim diyebilirim 😁 bulantı için hap kullandım o bulantımı geçirince iştahım da açıldı haliyle geldi kilolar 😁
1MutluAnne11 Bebisbg34 bende o korkudayım benim kilom biraz fazla ben ondan büyük değil diye düşündüm ama doktorum gelişimi 2 hafta ileri de deyip normal dedi bende hissediyorum bugün doktora söyledim kas hareketlerindir dedi 😂
ug_fa-3diplomalianne Bebisbg34 o senin bedeninle alakalı canım korkma kimisi erken kimisi geç hissediyor deri kalınlığın kilon iç karnın derken etken çok benim 2 gebeliğim ilkinde 16 17 haftada hissetmiştim bunda çok daha erken hissettim şu an dışardan bile hissediliyor artık ama korkma kimisinin 9 aylıkken bile göbeği belli olmuyo kimisi 4 aylıkken kocaman oluyo kişiden kişiye değişir endişe etme
ug_fa-3diplomalianne 1MutluAnne11 oluyo canım öyle erken yumurtlama çatlama geç döllenme durumlarında doktor değiştirebiliyor tarihi
Bebisbg34 1MutluAnne11 bende zayıfım ama yinede yok göbek 🙈 sen kacıncı haftadasın aynı haftamı hissedemiyormusun
Beyzab95 Mavi_rella bende öyle çok sık tuvaletim geliyor birde don bir kaç gündür vajinamda batma sızı oluyor atak haftaları herhalde 18. haftada böyle olmuştu ☺️☺️