ozlem123tksz aslında daha erken yapabilirdim.ama 35 haftada covid oldum. İyileştim eşim eğitim için şehir dışına gitti. Eşim geldi hadi gidelim dedik. 38+6 daydı sezaryen günüm. Ama kızım sağ olsun fotoğraf çekimimize izin verdi. Sonrası hastanede gitti zaten 😂