Gulsen71 açlıklarımı düzenlemeye çalışıyorum bir haftadır ama tık yok. açlıklarım 110 la 120 arası çıkıyor tokluklar şükür 140ı geçmiyorr. Kadın doğumcum bir hafta evde ölçüm yap düşmezse insülin başlarız dedi😞 yatmadam önce son ara öğünde tarçınlı süt yoğurt vs denedim ama etkili olmadı