Gulsen71 Kızlar gebelik şekerinizi ölçtüğünüzde açlıklarınız kaç çıkıyor 😖 birde yüksek çıkınca ne yapıypsunuz
Nuranca Gulsen71 açlıklarımı düzenlemeye çalışıyorum bir haftadır ama tık yok. açlıklarım 110 la 120 arası çıkıyor tokluklar şükür 140ı geçmiyorr. Kadın doğumcum bir hafta evde ölçüm yap düşmezse insülin başlarız dedi😞 yatmadam önce son ara öğünde tarçınlı süt yoğurt vs denedim ama etkili olmadı
Sevdaltun Benim acligimda tavan toklugumda tavan insulin yukseltiler Gine aynı diyetisyen ne diyorsa onu yapıyorum ama Gine aynı surda Allah izin verirse 20 günüm kaldı ins kurtulcm
Gulsen71 Sevdaltun rabbim sağlıklı sıhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi. Kaç çıkıyor
Melike_4949 Sevdaltun kaç çıkıyor açlık bende diyet yapıp insülin kullandığım halde düzensiz yüksek çıkıyor sabah açlığı
Sevdaltun Gulsen71 Açlık 120-112 Tokluk 1.saat 200-190 2.saat 170-150 Dahiliye gidiyorum saçma sapan konusuyr uniteni yükselt diyor başka br şey dediği yok diyetisyenede gidiyorum yediklerimede dikkat ediyorum anlamadım
Gulsen71 Sevdaltun benim de açlığım 105- 100 çıkıyor tokluğum da 140-150 bazen daha düşük. Dahileye doktorum insülin başlamaya gerek yok dedi ama yinede çok korkuyorum
Sevdaltun Gulsen71 Açlık 90 istiyor benm dahiliye doktorum 20 li haftalarda evet oluyordu ne zaman 30lara geldm asla daha gormedm
Sevdaltun Melike_4949 Açlık 100lrde Tokluklar 200-160-150 değişiyor yürüyüş doktorum kesti yaptırmıyor ayaklarım ödem oluşuyor dinlenince iniyor anca
Ebruu06 Kızlar benim açlığım 81 çıktı birinci tokluğum 182 çıktı ikinci tokluğum 113 banada endokrine git dedi korkuyorum bişey yerken ya haftaya randevu aldım dahiliyeye o zamana kadar napacam bilemedim nasıl besleneceğimi
naneliseker_ Sevdaltun bu açlık la 2.saat önemli mi peki. Valla anlamadığım konular kafa gitti iyice:) Diyetle düzelir dedi habire
Sevdaltun naneliseker_ Saat kadın doğum doktoru için önemli Saat dahiliye doktoru için Nerden biliyorsun dersen hocalarım söyledi
Lenasnmz Haftamda şeker yüklemesi ile biraz yüksek çıktım (198mg)… Endokrinoloji ye sevk etti kadın dogumcu. 31. Haftamdayim Gece yatmadan çok düşük 4 doZ insülin başladım. İlk kez dün gece vurdum sabah uyandım açlık 98- kahvaltı ettikten hemen sonra doktorum 1 saat sonra ölçeceksin dedi 150 çıktı öğleden sonra ve akşam yemeklerim 117 falan çıkıyor hepsini yazip uzatmak istemiyorum .. sanırım etki edecek insülin bakalım bira zaman geçince yine yazarım. Almanya’da yaşıyorum birde buranin referans değerleri ile Türkiye’de farklı değerlendiriyor doktorlar. Sizlerden anladığım TR’de olsaydım insülin vermezdi bana doktorlar… Yaşım 39 ilk gebelik ileri yaş olunca daha çok yatkınlık oluyormuş gebelik şekerine… Burda bekliyiim tecrübeleri okumak istiyorum . tamamen diyet beslenicem yarın… bugün meyve olarak muz yedim kahvaltı sonunda bilerek 150 yi gördüm meyveyi tamamen kescem sanırım….