
Kızlar ben geçen hafta hastaneye gittim bebeğin kesesini gördüm ama kendini görmedim doktor da haftaya tekrar gel kalp atışını ve kesenin içindekini görürüz dedi bugün yine gittim kese var kesenin içinde bebeğin gelişmesini oluşturan yuvarlak halka da var doktor baktı daha yeni gelişmeye başlayabilir haftaya tekrar gel bakalım dedi normalde kalp atışını dinlememiz gerekiyordu dedi haftaya tekrar gidicem içinizde bu durumu yaşayan var mı gebeliğim de 6+3