Benim oyle cok yuksek cikmadi 141.5 filan cikti norma zaten 140. Ona ragmen ekmek,tatli yasakladi. Ne yalan soylim ilk 15-20 gun filan cok zorlandimm siyah ekmek yiyordum ana ogunlerde 2 dilim filan. Tatlida yiyordum gizli sakli🫣. Sonra biraz midem rahatsizlandi hic bisey yiyemedim 3 gun ondan sonra ne siyah ne beyaz ekmek yiyemiyorum. Ne de canim tatli cekmiyor. Ara sira cayin yaninda kucuk cikolata yiyorum o sekilde ilerliyor bakalim