Hilallklc Benimde erkek bebek 20 haftalik olana kadar cok hafif hafif pit pit seklinde hissediyordum şu 1 haftadir baya kendini hissettirmeye basladı hatta bakıncada karnimin oynadigini gorebiliyorum☺️
crazymommy S17 Ben de 18+0 dan beri hissediyorum her gün hareket ediyordu hareket etmediği gün olmadı
Melike_4949 Gloria06 o haftalarda hissettiğim öyle hafif kipirtiydi canım şimdi baya oynuyor hareket ediyor tekme atıyor hepsini hissediyorum karnimda bir o yana bir bu yana kayıyor 🥰
iremnur_17 S17 ilk net olarak 16+6 da hissettim Şuan 22yim hala daha düzensiz o haftalarda 1 gün hissedip 2 gün hissetmediğim olmuştu ☺️
S17 iremnur_17 bende de öyle mesela hissediyorum sonra 2 gün hiçbir şey olmuyor bende tedirgin oluyorum
iremnur_17 S17 endişelenmeyin yavaş yavaş çoğalır hareketleri :) sizde hareketliyseniz hiç hissetmezsiniz çünkü siz hareket ettikçe ninni gibi geliyor onlara 🥰