Nuraaa Aykem benim de son 46 yazıyor uygulama ancak bence daha erken dogum olacak 40. Haftayı beklemez
YigitPoyrazMomm Nuraaa sağ salim kucağına alırsın inşallah canım da neden erken doğum olacak bir sorun mu var kuzum
Nuraaa YigitPoyrazMomm 46 gn tam 40 haftaya denk gelıyor bebek o kadar beklemezbence Ilk oglumu 37+2de dogurdum o sebeple yazdım☺️
YigitPoyrazMomm Melodimm amin inşallah canım benim az kaldı kavuşmamiza içime korku endişe hepsi bir arada🙏❤