FDM220 Uyumayanlar vardır belki yardımcı olurlar diye yazıyorum… 25 haftalık oldum tam bugün ve şuan kırmızı bir renkte kanamam var… Acile gidiyorum birazdan hazırlanıyorum şuan.. Başına böyle birşey gelipte iyi olan var mı korkuyorum
FDM220 Minigiim-vebenn52 teşekkür ederim.. İnşallah ama çok korkuyorum kaşıntım da vardı bununla ilgili olabilir mi acaba şuan belim ağrıyo hafiften
Leyla1993 FDM220 heyecan yapma çok.onceden bir sorunun ya mikrop varmiydi?.kaşıntı mikropda ola bilir.akontin falan varmiydi?
FDM220 Minigiim-vebenn52 tuvaletimi yaptım damla damla aktı sonra peçete koyuyorum onada adet olur gibi geldi
FDM220 Leyla1993 kaşıntım Bayadır vardı bunun için krem ve fitil kullandım ama devam ediyordu hala onla ilgili olabilir mi
OgretmenSibellllllll FDM220 kaşıntı değil de hemoroid kanaması olabilir mi? Tuvalette zorlandıysan. Tabi en iyisini yapıp acile gitmen iyi . İnşallah iyi sonuçlar alırsın bir sıkıntı yoktur.
Leyla1993 FDM220 ben ilaç içe içe kanamam olmusdu.boyle regl olucakmissii gibi ağrıyor?Altdan yoklasalarda korkma erken doğum olmaz. Onlar hemen açıklığa bakmak zorundalar.bence korkma.benim kanamam daha kötüydü ayaklarımdan kan akıyordu.korkma stres yapma
Seydaa123456 FDM220 cok gecmis olsun dualarım sizinle alttan muayene etmezler bence ultrasonla bakarlar önce
FDM220 Seydaa123456 inşallah etmezler bu saatte doktor yoktur ya ebeler nts çekebilir ama haftam küçük nasıl olur bilmiyorum