Blueberry0 Bak ben bugun 8 de uyandım. Evi süpürdüm, sildim toz aldım banyoyu falan yıkadım. Akşama yemek yaptım. Saat 12 olmuştu kendime kahvaltı hazırladım. Sonra yürüyüşe çıktım yürüyüşümü yaptım, dönünce duş aldım 3 posta çamaşır attım. Sonra saat 5-6 oldu pilim bitmişti o saatten beri yuvarlanıyorum koltukta. Tabi bu bi temizlik günüydü. Temizlik olmadığında da 5-6 ya kadar dışarlardayım 😂