Meh özelde doktorum hastahane dışındaydı özel bir hastahanede doğurdum şu anda yine hamıleyim bu bebek diğerinden bir tık daha zayıf olacağı için çatıma bakmayacak normal doğum sizin çatınızla bebegın karın bölgesiyle omuz ölçüsüyle alakalı normal doğum omu genişliği sınırın üstünde olduğunda bebekte hasara ve sizde yırtığa neden olabiliyormuş ilk bebegımın omuz genişliği sınırdaydı aşsaydı sezeryana alacaktı 3800 gram gosterıyordu bir gün önce ultrason cihazı 4080 gr doğdu doktorum 4 kiloya kadar rahat doğurursun demıstı