Meh devlet sırf normal olsun diye günü gelmeden almıyor maalesef, suni sancı ile doğum yaptırmaz ki zaten 4 kiloyu da çoktan geçmiştir bebeğiniz. 4 sınırını geçince devlette riske girmiyor ve sezeryan yaptırıyor. Ha riskleri kabul ettiğinize dair imza alıp yaptırırlarsa bilemem orasını. Çünkü bebeğin sıkışıp nefessiz kalma ihtimali var , kol omuz şıkışması sonrası kırık çıkık veya vücutta engel yaratma ihtimali var , yüksek kiloda olduğu için yırtılmanız da çok olur yüksek ihtimalle. Bence doktorunuz kilodan dolayı normal yapamazsın derse bebeği de kendini de riske atma