Nursumeyye5 ben de 99 oldu diye sevinirken şimdi son 2 hatta yeni güne geçtik sayarsak son 1 Cuma günü geliyor oğlum 😀
Zaman hiç geçmiyor gibi dururken çabucak da geçmiş gibi oluyor ilginç
Ben hastane çantamı 37. Haftada ancak kapatabilmiştim valla sona bıraktım çünkü her şeyi 34 haftadan sonraya bir şey bırakmayın bence çok ağırlaşıyorsunuz ve zorluyor bir şey yapmak
Erken doğum olsa yanmıştım
Ev de hala darma duman
Cuma doğuma gideceğim yani 🤣 evi derleyip toplamaya sabahtan annemle kayınvalidem gelecek 🥲 yumurta şey ağzında iş yapmaya çalışıyoruz resmen ben ettim siz etmeyin