Selam kızlar💜
Bursa’dan herkese merhaba tanışalım istedim ne durumdasınız.Ben çok zorlanıyorum artık dayanacak gücüm kalmadı.Bel, kasık,vajina ağrısı hepsi var ama doğum sancısı vs.belirtisi yok..
39+2 olduk sizde durumlar nasıl çok zorlanıyomısunuz son günlerde