Kızlar 37. Haftamdayım ve doğum yaklaştıkça çok stres olmaya başladım korku var içimde sizler nasıl doğum yaptınız nasıl bir süreç geçirdiniz 🥹 bebiş 3500kiloyu geçerse sezeryan yapıcam dedi doktorum çatım pek müsait değilmiş ama normal doğumuda deneriz geçmezse dedi, tedirginim karmaşık duygular içerisindeyim