Hatisss kötü bi deneyim yaşamışsınız haklısınız. Doktorunuzun yaklaşımı hoş olmamış gerçekten. Jel sürmeden yapmış olması imkansız ama. Siz de kendinizi çok kastığınız için canınız yanmış. Halbuki gerçekten çok kısa bi işlem. Evet rahatsız edici ama ağrılı değil. Doğum şeklini öğrenebilmek için yaptırmamız şart. Ben de o şekilde gözümü karartıp tamam demiştim zaten. İsterseniz bi kadın doktora gidebilirsiniz veya doktorunuza yaşadığınız kötü deneyimi direkt söyleyip daha nazik olmasını söyleyin. Yine bilmiş bilmiş konuşursa bırakın gitsin, cins şey.