Hatisss Kızlar o kadar canım yandı ki ağlama krizine girdim. Kendimi çok kötü hissettim. Bu kadar acıması normal mi? Doktor bakamadım dedi cumartesi gel dedi. Ben mi abarttım yoksa acıyor mu gerçekten. Çok kuru gibi geldi yırtıla yırtıla soktu sanki parmağını bastırdıkça bastırdı. Ben mi şımarıklık yaptım 😢😢
Sevdaltun Hatisss Yo haklısın valla benmde canm çok acıdı agladm 😁😁 37+2 de gidicm bakcak Gine çok korkuyorum ikinci kez yasicam 😔
Ayshenur Hatisss siz çok kasmış olabilir misiniz zaten eldiven takıp jel sürüyor çok kısa bir işle m aslında
Hatisss Sonbahargeldi ya parmağı girmedi bile girişte bir afedersiniz bakire misali acıdı. Hiç kaymadı yırta yırta ittirmeye çalıştı
Passions Kendinizi strese sokup kasmışsanız acıması o yüzden olabilir ilk muayenemde bende cok strese girmiştim acımıştı ama kasmayınca gerçekten saniyelik ve acımıyo kendinizi bu konuda biraz rahatlatmaya çalışın
Hatisss Passions girişte öyle canımı yaktı ki kendimi istemsiz sıktım. Ama kup kuruydu sürtünmeyi bile hissettim. Erkek doktordu bide girişe bile bakmadan daldırdı elini yırta yırta soktu. Sağ sol girsin diye parmağı. O kadar tiksindim ki. İlk doğumum bir de yani geniş mi sandı naptı bilmiyorum…….
Rabia2023 Hatisss bende oldum dün o içerideki yaptığı hareket mafff etti beni de kasiklarimda hissettim
Hatisss ilknur38888 5 dk kurcaladı beni canımı yaktı etti sonra da bakamadım dedi cumartesi gel dedi…..
Hatisss Belginylmz o an bakmadım doktora ama yani jel sürse kayar gider diye düşünüyorum. Ya çok az sürdü ya da sürmedi. İttiritken bile hissettim yani kayışını . Pardon kaymayışını…
balkizim_06 Bnde 31 haftalık hamileyim bel altı muayenesinden korkuyorum inşallah bakmaya firsat olmadan bebegimi dogururum…
Hatisss balkizim_06 bayan doktora git. Nazik olmasını korktuğu söyle. Girişte acıtmasa belki bu kadar acımayacaktı.
Sevdaltun Hatisss Çiğli devlet 35 başlatıyorms guttigmde sorun görmediği için bakmadı pazartesi 37+2 oluyorum bakar diye düşünüyorum O ilk baktığımda 22 haftalıkken oldu tansiyon yükselince kasıklarıma ağrı girdi ondan bakmslardi
AdelinaAybars Hatisss bende devlete gidiyorum 39+5im hiç bakılmadı 41e kadar beklicez doğumun başlamasını dedi sadece
Aleynad Benimde pazartesi günü merakımdan çatlayacağım nedir bu çatı muayenesi herkesin abarttığı kadar var mi ☹️ doktor da önemli tabi acımasızlar olabiliyor siz ona denk gelmiş olabilirsiniz
Hatisss Aleynad ya erkek doktordu. Bakmadan sokayım mı dedi nedir. Eliyle girişi zorladı zaten sağ sol girmedi sonra girince bastırdı ama hiç böyle kayma falan hissetmedim kup kuruluk hissettim. Zorla giriyo gibiydi. Yani alt tarafı parmak dimi? Ne kadar acıyabilir ama yemin ederim çok canımı yaktı. Ağladım bende. Sen doktoruna nazik olmasını söyle. Benim aklıma gelmedi. Geniş mi sandı nedir? İlk gebeliğim dediğim halde ben ilk kez yapmıyorum dedi. Sonrası malum. Cumartesi gel bakamadım dedi bide… dedim acaba doğumu mu başlatmaya çalıştı? 39.haftam ya. Kanala girmeye çalışıyor bebek dedi. Anlamadım bişey ama nazik olsa girişte beni bu kadar korkutmazdı ya da jel bol kullanması lazımdı bilmiyorum.
Aleynad Ayy sinir adam. Çok uyuz oldum. Bakamadım demesi bide,şöyle bilmiş olunuyor ya gereksiz çok saçma. İnşallah cumartesi acımaz kendini kasma,şimdiden güzel dilekler seninle olsun
Mira_2019 Hatisss bende bugün 37 haftadayım alttan kontrol etti jel sürdü ama gerçekten çok canım yandı öyle böyle değil istemiyorum alttan kontrol ya bide erken doğuma neden oluyomuş 😑🤦♀️
Ayshenur Hatisss ay hepsini şimdi okudumda gıcık bir doktora denk gelmişsiniz sanırsam ilk önce sakin ol kasma kısa bi işlem falan demesi gerekirken söylediği şeylere bak benim doktorum kadındı bana bu şekilde söyledi ben de çok fazla kasmadım acıma falan olmadı korktuğum gibi değil di yani
Hatisss Ayshenur cumartesi gel dedi ya başka doktorlara sorucam bayan bana bakabilir misiniz diye ? Sonuçta doğum zamanım geldi bakarlar diye düşünüyorum