Konudan alakasız denipol de doğum yapanlar memnun kaldimi, hemsirelerden falan ilk dogumum ege de oldu vasatti travma oldu resmen sezeryan dogum yapmıştım ne tansiyon ölçtüler ne ağrı sızı var mı diye kontrole gelmemislerdi. Şimdi evren ceylan a gidiyorum kendisi saglik yada denipol de yaptiriyormus doğumu ama ben oda servisinin ilgisine bakıp karar vericem tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum