Minikmucizelere umutsmom20 denk gelmeyiz o zaman belki denk geliriz hastanede dediydim😅 Calisiyo musunuz
Minikmucizelere umutsmom20 yaa ne güzel ne öğretmeni.Zor oluyo mu calismak hamileyken peki illa oluyodur bel agrisi falan Ben ayin 20 sinde gidicem
umutsmom20 Minikmucizelere zorlugu illaki oluyor ama sanırım çalışmak daha iyi geliyor bana evde olunca daha çok yoruluyorum çünkü 😬 sınıf öğretmeniyim😊 sizinde az kalmış kontrole
Nill_ Minikmucizelere ikili taramayı nerede yaptırdınız acaba ben 3 sene önce ilk kkzımda devlette yaptırmıştım şimdi yapmıyor devlet dediler cagrı beyden randevu aldık bizde
Minikmucizelere Nill_ benim kendi doktorum denipolde semih bey 2 li ve 4 luyu onda yaptirdim detayliya cagri beye gittim
Minikmucizelere Nill_ alti yüzlerde bi seydi sanirim fiyati suan 28 haftalik oldum tabi degismis olabilir o zamandan fiyat
Minikmucizelere Nill_ sen ikili degil de detaylidan bahsediyo olabilir misin cunku ikiliyi falan her doktor yapiyo diye biliyom hasta istedikten sonra
Nill_ Minikmucizelere yok daha 12 haftalık olacagız o yüzden ikili den bahsediyorum devlette yokmuş özel muayene si olan bir doktora sordım 2000 dedi sekreteri denipoli aradım 179 + 680 muayene ücreti dedi :)
Minikmucizelere Nill_ aa 179 muymus benim 2 li 600 lerde bi seydi 4 lu 180 mi 280 mi neydi diye hatirliyorum da bdlki yanlis hatirliyorumdur🙂
Nill_ Minikmucizelere vallahi öyle dedi semih mun un sekreteri inanmadım iki kere sordum 179 + muayene ücreti dedi :)