Daha önce bu platformda özlem katırcı ile ilgili olumsuz yorumlar okumuştum. İlk muayenelerde çok ilgilendiğini sonlara doğru pek ilgilenmediğini yazmıştı birisi. Çok fazla hastası olduğu için kısa süreli muayene ettiğini vs. Ama tabi size kalmış gidersiniz beğenirseniz devam edersiniz ama beğenmezseniz de başkasına gidersiniz. Ben Nilgün hanımdan cok memnunum 2 yıldır gidiyorum. Daha önce 3 düşüğüm oldu. Çok şükür şuan 29 haftalık hamileyim. Önce Rabbimin sonra Nilgün hanımın sayesinde. Cok sağlamcı bir doktor. Yani riske atmak istemiyor hic bir durumu. Yukarıdaki yorumlarda Zerrin hanımdan bahsetmişler ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. 2.bebek kaybımda bir de ona gtmistim tavsiye ile. Hakkımı helal etmiyorum. Kadın resmen beni azarladı saçma sapan ne olduğumu şaşırdım. Daha sonra da bir kac kişiden yine böyle üslup konusunda skntılı yorumlar duydum.