Yasemincee26 minigiminannesi03 canm herkesin değeri farklıdır bazısı 10 la öğrenir bazısı 100 le değere takılıp canını sıkma sakın
Happy-melek1997 Gamzekeser ya maşallah darısı başıma inşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
minigiminannesi03 Yasemincee26 insallah kuzum ne bileyim biraz sanki dusuk gibi geldi kimyasal olur diye korkum
Nairinoo Gamzekeser ayy sanki benimm sonucum gibi mutlu oldum 🙏🧿 Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 benimde bugün aşılamada 6.gunum
Asya-01 minigiminannesi03 iki güne bir artışınız 2 katı oluyorsa korkmayın. Sağsalim kucağınıza alırsınız inşAllah 🤲🏻🌸
Yasemincee26 minigiminannesi03 korkma canm kötüyü hiçbir zaman aklına getirme iki gün sonra yine kan ver
Mucizemses Gamzekeser merhaba şehir hastanesinde ücretsizmi yaptırdınız acaba nasıl oldu hangi bölüme gittiniz bahsebilirmisinşz
Gamzekeser Mucizemses evet ücretsiz sadece ilaç ve iğneye ücret veriyorum infertilite bölümüne gittim
minigiminannesi03 Liyamm1 valla dusuklerim oldu 1 ölü doğum olunca korkum var şüphelerim ne bileyim kasik agrisida olunca biraz terginim