tugbadurmaz34 Gamzekeser oyyy hayırlı olsun kuzumm 🥰🧿 darısı bebişş görmeye ve kalp atışını duymaya inşallah 🥰💕
Civciv_ Gamzekeser ay çok sevindim canım🌸 Hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağına almakta nasip olsun 🤲🏻
Mucizemses Gamzekeser merhaba şehir hastanesinde ücretsizmi yaptırdınız acaba nasıl oldu hangi bölüme gittiniz bahsebilirmisinşz
Happy-melek1997 Gamzekeser bende bu ay çatlatma iğnesi oldum sadece öbür ay olmazsa aşılama istiyoruz aşılama sonrası ilişki oldumu yoksa sadece aşılama yetti mi hayırlı olsun bu arada
Happy-melek1997 Gamzekeser ya maşallah darısı başıma inşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah