Kızlar transferimin 7. Günü beta 29 çıktı bugünde kan tahlil günüm yani 10. Günü sabah ilk idrarla bu testi yaptım ilk önce silik ince çıktı sonra giderek koyulaştı kafamda ki beta yükselirse çizgi koyulaşır diye aşağı yukarı yarım saat sonra böyle oldu geçerliliği var mı yada beta yükselmiş midir?
