Hilal_blc 37+5 den sesleniyorum hala uyunulmuyo bende mi problem bilmiyorum inan 3 4 saatte bir kalkıyorum ne uykudan bişey anlıyorum ne de başka.seyden yatilmiyo solum uyuştu sola yatmaktan Allah’ım dogurunca hiç yoktan biri ilgilenirse daha mı rahat uyuruz bilmiyorum ki 🤦🏻♀️