Hilal_blc ben hamileliğimin ilk ayları çok kötüydüm yatamıyordum bide havalar çok sıcaktııı kramplarım giriyordu hamilelikten dolayı kaşıntım vardı. Çok şükür şuan 35+5teyim sık sık tuvalte çıkmaktan Başka bir şeyim yok ağrım sızım yok. Sadece sağa sola yatınca hafif ağrım oluyor. Zaten bende sırt üstü yatıyorum hep daha rahat ediyorum 😅