Merhaba bundan 2.5 ay önce bir kaç başlık açmıştım bir kaç kişi de yardımcı olmuştu ardından doktor randevuma gittim ve düşük yaptığımı öğrendim, daha küçücük bir oluşumdu sadece zehirleme olasılığı olduğu için etkilenmiştim vs. O günden sonra da hiç buraya girmedim bir hayli yıprandım çünkü, özetle 8 gün oldu reglim gecikti. Mide bulantısı göğüs şişkinliği var. Yarın da doktor randevum var heyecandan uyuyamıyorum. Tecrübeli annelerimizden ablalardan fikir sunmalarını istiyorum ❤️ iyi geceler herkese