Eesrakkaya Hirali 2 kere nst girdim doktor hiç bişey söylemedi var ya da yok demedi bugün gidicem bakalım çıkacak mı
Nagihanbkr kayra21 benimde son 18 ama bende sezeryan olacağım benimde son 9 inşallah haftaya cuma kucağıma Alacacağım Allahın izniyle Allah sizinde kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin 🥰🥰🥰
Aleynad Sultankocman benimde son 12 ya bende de tık yok kız bebeğim,neler yapıyorum hiç belirti yok çok sabırsızım
Sultankocman Aleynad ben de haftada üç gün pilatese gidiyorum, doğumu kolaylaştıracak her şey de var🤭 neyse zamanında sağlıkla gelsinler. Bakarsın 29 ekimde gelirler 🫶🏼
Pikachukiz53 Hirali bende son 10 ve daha doğum çantasını hazırlamadım neye ya da kime güveniyorum bilmiyorum 😂