Hirali 99 değil son 9 🫣🥳 zaman hiç geçmiyor gibi arkadaşlarım çocuğu okula yazdırırken mi çıkaracaksın diye soruyor benimkinin çıkmaya niyeti yok 😃 sancim çıkıyor fakat hissetmiyorum açılma yok sizde durumlar nasil 😀
Em16 Hirali son 6 😅 37 haftalıkken çatı muayenesinde 1 cm açıklığım vardı. Ama sancı yada yalancı sancım yok. 3 gündür hafif açık pembe bi akıntım geliyordu. Doktoruma söyledim yarın gel dedi. Yarın gideceğim bakalım son durum ne olacak
Aleynad Sultankocman benimde son 12 ya bende de tık yok kız bebeğim,neler yapıyorum hiç belirti yok çok sabırsızım
__mom1 Bizde de 19 yazıyor valla ben bu hafta bekliyordum ağrılarım var iyice aşağı baskı yapıyor ama doğum yok 🫣
__mom1 Hirali 37+2 geçen hafta girmiştim çok küçük sancılar vardı ama o zaman sancı hissetmiyordum. Gün içinde adet sancıları gelip gidiyor ama şiddetli sonra geçiyor 🙄🙄🙄 tam diyorum doğurcam heralde bi bakıyorum geçmiş 🥲🥲🥲
Nagihanbkr kayra21 benimde son 18 ama bende sezeryan olacağım benimde son 9 inşallah haftaya cuma kucağıma Alacacağım Allahın izniyle Allah sizinde kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin 🥰🥰🥰
Hirali __mom1 benim sancilarim düzenli 100 çıkıyor ben hissetmiyorum bebege sakinlestirici serum verdiler bakalim 😃
Eesrakkaya Benimde son 9 artık gelsin istiyorum hamilelik yordu.. kucağıma almak istiyorum ama hanfendi yerinden memnun sanırım gelmek istemiyor 😂
Eesrakkaya Hirali 2 kere nst girdim doktor hiç bişey söylemedi var ya da yok demedi bugün gidicem bakalım çıkacak mı
Melonicka Son 13 gün ama asla bitmek geçmek bilmiyor 😅 Ne bir sancı ne bir ağrı hatta rahatsızlık hissi bile yok , benim kız içerde keyfi yerinde belli ki 🤣