On-Fr-Tu Sağlık ocağından çağırdılar 17. Haftadaym tetanoz aşısı için. Sizler ne zaman oldunuz bu aşıyı erkek değil mi acaba ?
Fatmanuray_0610 On-Fr-Tu bence de erken gibi bende 21. Haftamda ilk dozunu oldum 22 haftalığım suan bir ay sonra ikinci dozunu vurulcam bi sorun isterseniz saglık ocagına
Deletedmom_112 On-Fr-Tu kaydı gidip siz mi yaptırıyorsunuz gebeyiim diye ben ilaç yazdırmaya falan gittim ama beni arayan da olmadı kaydım da yok sistemde :/
Melisa1407 Fatmanuray_0610 bende hamile kalmadan önce tetanoz olmuştum . Bir sene öncesi olduğum için ebe ikinci kez olmana gerek yok dedi
Denizs16 Tetanoz tek doz olan da var iki doz olan da. Hamile kalmadan önce geçen yıl aralık ayında tek doz tetanoz aşısı vurulmuştum. Bende çok kararsızım. Şuan 22+5 im. Yarın sağlık ocağına gidip konuşacağım. Tek doz veya iki doz olanlar yazarsa fikir olur
e_blue_sky_a On-Fr-Tu bana sağlık ocağı 20.haftaya randevu verdi. 2.doza da 1ay sonrasına randevu verdi.