Baahar4549 Rapunzel-25 aynı aynı benim de, tabiri caizse yumurta gibiyim ne oturunca rahatım ne de yatınca
umrumdadegil Baahar4549 Allah Allah ağrınız varmış vermesi lazımdı bence ama bilemedim doktor sonuçta ne düşünüyorsa
Kelebekkk01 umrumdadegil Bende günlerdir çekiyorum bir türlü geçmiyor ne yapıcagimi bilmiyorum tavsiyesi olan varmı
Syda78 29 haftalığım saat 4 oldu gaz sıkıntım yüzünden uyuyamadım tam ben post atacaktım tesadüfen denk geldim hangi yöntem etkili biri yazabilir mi ölüyorum 🥲
ebrarmom08 umrumdadegil geçen hafta bugün tam karnımın ortasında karnım sivrildi bir sertlik çıktıki korktuk bağırsam olduğunu duyunca rahatladım şimdi artık olsada takılmıyorum 😄