Premsesko umrumdadegil Oy maşallah ❤️🧿 vajinada bazen batma yanma tarzı oluyor mu. Bugün ben sanki içi ağrıyor gibi hissediyorum
umrumdadegil Premsesko yok o senin idrar yolu enfeksiyonundan dolayı oluyordur doktorun sana ilaç vermesi lazım aslında şuan
Premsesko umrumdadegil valla tek bir fitil vermiş. Ama ben zaten progestan fitil kullanıyorum oda artık tahriş ediyor tam koyamıyorum 2 gündür
Premsesko umrumdadegil özele gidiyorum ama doktor aşırı ilgisiz. Geçen ilk defa devlete gittim ama baya iyi ilgilendi. Şuan çok kararsız kaldım ne yapacağım diye
umrumdadegil Premsesko bence doktorunu değiştir sen yarılamışsın da zaten artık güzel bir doktor bulman lazım ben bile anlatmanla anladım ilgisiz olduğunu 🤷🏻♀️
Baahar4549 umrumdadegil hamileliğimin ilk gününden beri var o kadar yıprattı ki beni. Şuan şişkinlikten uyuyamıyorum. Kanda enfeksiyon çıkıyo ama doktorum ilaç vermiyor bilmiyorum nasıl olacak
Rapunzel-25 Baahar4549 bende öyle normalde gastrit vardı hamile kalınca uyutmuyo beni böyle bi ağrı yok karnım catliycak sanki ya
Baahar4549 umrumdadegil komplikasyon gözlemlemediği için uygun bulmamış. Doğrudur dedim bekliyoruz bakalım.
Baahar4549 Rapunzel-25 aynı aynı benim de, tabiri caizse yumurta gibiyim ne oturunca rahatım ne de yatınca
umrumdadegil Baahar4549 Allah Allah ağrınız varmış vermesi lazımdı bence ama bilemedim doktor sonuçta ne düşünüyorsa