bdenerigokce Semolinko temmuzda 20. Haftamda çapada yarı özel olarak yaptırdım 660₺ ama doktor erken gelmişsin dedi 3 hafta sonra bidaha çağırdı 🤷♀️
Meralll002 Bahar1644 ee çok iyi ben tıp fakultesinde yaptirayim dedim 1500 dediler şimdi özeller de soruyorum. 2 hafta sonra bnmde yaptirma zamanım geliyor
Deryalina- bdenerigokce bendede aynı şekilde söyledi randevu alırken özellikle sormuştum gelin dendi acaba tekrar para almak mı niyetleri bilemedim
Sehermahsum7321 Semolinko Bnm doktorum erken mi istedi bilemiyorum 17 haftalığım yarın devlet hastanesinde detaylı ultrasona gireceğim
Hasdem Sehermahsum7321 evet çok erken istemiş 21 ile 24. Hafta arası oluyor Ve 22.hafta en sağlıklısı dedi doktorum 21 in son günü yaptırdım 2000 peşin idi 2200 kkartı idi 10 hafta önce Bağdat caddesi mehmet uludoğan
seymmnr Sehermahsum7321 20-23 hafta arası yapılır detaylı usg. hatta genelde 22-23 de alırlar ki bütün organlar gelişmiş olsun ve herşeyi rahat rahat görsünler. yüksek ihtimal tekrar cagıracaktır sizi
bebegimhayalim Sehermahsum7321 erken bence bugun 17 haftalik olduk uclu dortlu tarama yaptırdım 22 haftaya detaylı ultrason gun aldık özele gidiyorum. Univ tavsiye etmedi doktorum 1.500 tl medicana hastanesi normalde tamamlayici saglik sigortam var ama detayliyi hiç Bi sigorta karsilamiyomus
Elif_Sibel Semolinko Temmuz ayında 22.haftada Prof. Dr. Ali Gedikbaşı’nın kliniğinde yaptırdım 2250 TL. 1 saat 20 dakika sürdü. O an neye bakıyorsa ekrandan detaylıca size de bilgi vererek ilerliyor hoca bu yüzden çok memnun kaldım.
aysegullozdm Elif_Sibel hepsi oype yapıyor canım detaylida ekranda gördugu her şeyi zaten söylemek zorunda 🤗🤗
Ttttttttttttt seymmnr doktor 16 hafta olunca gel dedi 3 lü tarama için galiba Bn ikili taramayı yaptırmamıştım
MelikeD Ben de ay sonunda yaptiracagim 20 haftalıkken Adana’da özel hastane nakit 2000 kredi kartı 2200 dediler.
Evrem20 Hdemir1618 Zeynep Kamil den nasıl randevu alabildiniz acaba ben bir süredir sık sık bakıyorum bulamiyorum