selinunl aşkım benimde toksoplazma ya karşı bağışıklığim yokmuş birinci gebeligimde sağlıkla kucağıma aldım ve haberim yoktu bu ikinci gebeliğim iki doktor gezdim hickimse şöylemesi 14 haftalık olmuşum başka doktor anlatıyor bağışıklığın yok diye ama sakat kalma riski değil sadece kedi köpek salyasina çok dikkat et çiğ et etme sirkeye yatirmada. Yeşillik yeme dışarıdan sucuk salam sosis dışarıda yeşillik yemek yasak dedi eğer bunlara dikkat etmezsen bebeğine hastalık geçebilir dedi bunca zaman birşey olmamış zahmet olmazsa dikkat ediver dedi güldü ya i dikkat etmek lazım ki benim evimde kedim var ve ben dvt Kan hastasıyım Allah’ın iznli e birşey olmaz