Merhaba 11+3 haftalık gebeyim toksoplazma testim sınırda çıktı doktorlar bebekte sakatlık yaratabileceğini söylüyorlar bu yüzden yakın takibe alınmam gerektiğini söylüyor gebeliğinde bu şekil sorun çıkıpta bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı çok korkuyorum bebeğimde bi sorun olucak diye