Cekubal Bestesimmons ben başka bir doktorun o hastaneyi kullanması sonucunda orda hsg çektirdim hayatımda ilk defa o kadar kalabalık bir özel hastane gördüm devlet hastanesinden bir farkı yoktu ve neredeyse herkes hamile ya da bebekliydi zaten orası artık doğum hastanesi gibi bir şey olmuş. Hsg sonrası çıkardıkları odaları falan güzeldi ama doğum tecrübesi nasıldır bilemiyorum size sağlıklı doğumlar dilerim
Bestesimmons Cekubal Teşekkür ederim. Sanırım günden güne değişiyor. Genelde kalabalık olmuyor ama 1 keresinde gittiğimde aynı durumu yaşadım, hastane çok kalabalıktı ama randevuyla gittiğim için hiç beklemedim tabi. Umarım doğumum da rahat geçer orada 🥰
Aybarssena Adanada yaşamıyorum son 1 senedir ama doğduğumdan beri adanadaydım. Tüm tanıdıklarım son dönemlerde güzelyalı hastanesine gitti. Fiyatı inanılmaz pahalı değilmiş. Doğum hastanesi oldugu için çok öneriyorlar.